100 % SĖKMĖS RODIKLIS | PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA | EXPRESS PRISTATYMAS

Grąžinimo ir pinigų grąžinimo politika

Procedūra gauti grąžinimą

Norėdami pradėti grąžinimo procedūrą, pirmiausia turite atsisiųsti mūsų formą iš šios nuorodos : https://bit.ly/40jhY4o

Šioje formoje būtina užpildyti visą informaciją :

  • Užsakymo data
  • Užsakymo numeris
  • Užsakymo bendra suma
  • Grąžinimo prašomo suma
  • Vardas
  • Įmonės pavadinimas
  • Gatvė
  • Miestas
  • Šalis
  • Pašto kodas
  • El. paštas
  • Telefono numeris
  • Taikomas bylos numeris (žr. keturis skirtingus atvejus žemiau)

Toliau turite paaiškinti priežastis, dėl kurių prašote grąžinimo, pavyzdžiui, jei produktas atvyko vėluodamas ar sugedęs (sutartiniai atvejai žemiau).

Tada turite pasirašyti ir datuoti formą. Šią formą, kartu su tapatybės dokumentu (asmens tapatybės kortele, vairuotojo pažymėjimas arba pasas) ir savo banko rekvizitais, turite siųsti el. paštu į adresą contact@stopvarroa.com arba registruotu paštu į šį adresą:

Stop Varroa LLC
7209 Lancaster Pike
Suite 4- 1017
Hockessin, DE 19707
Jungtinės Valstijos

Mūsų grąžinimų skyrius tuomet praneš jums, ar būtina arba ne būtina mums grąžinti užsakymą. Jei reikės grąžinti užsakymą, mūsų klientų aptarnavimo tarnyba jums išsiųs grąžinimo kuponą, kurį turėsite pridėti prie užsakymo, ir savo sąskaita per savo išlaidas turėsite mums išsiųsti užsakymą į vieną iš žemiau pateiktų adresų:

Stop Varroa LLC
7209 Lancaster Pike
Suite 4- 1017
Hockessin, DE 19707
Jungtinės Valstijos

Gavus jūsų užsakymą į vieną iš mūsų sandėlių, mes patikrinsime jūsų siuntinį, kad pamatytume, ar užsakymas grąžintas pilnai ir geros būklės. Tada pranešime, ar jūsų prašymas buvo patvirtintas arba atmestas. Jei patvirtinsime jūsų grąžinimą, jums bus grąžinti pinigai į nurodytą sąskaitą per 48 valandas. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad priklausomai nuo jūsų banko, gali prireikti nuo 3 iki 4 savaičių, kad grąžinimas pasirodytų jūsų banko sąskaitoje.

Skirtingi grąžinimo atvejai

Mes grąžiname užsakymus šiuose nurodytuose atvejuose.

Atvejis 1 : Jei jūsų užsakymas atvyko sugedęs, jūs turite teisę į grąžinimą. Tačiau būtina pirmiausia išnagrinėti užsakymą su pristatymo kurjeriu ir atsisakyti siuntinio, jei jis atvyko sugedęs ar su pažeidimais. Taip pat turite pateikti skundą kurjeriui. Šiuo atveju grąžinimo prašymą turite pateikti per 30 dienų nuo pristatymo datos.

Atvejis 2 : Jei jūsų užsakyme trūksta prekės, jūs turite teisę į grąžinimą. Tačiau būtina pirmiausia išnagrinėti užsakymą su pristatymo kurjeriu ir atsisakyti siuntinio, jei jame trūksta prekės. Taip pat turite pateikti skundą kurjeriui. Šiuo atveju grąžinimo prašymą turite pateikti per 30 dienų nuo pristatymo datos.

Atvejis 3 : Jei, remiantis Europos Sąjungos 14 dienų atsisakymo laiko taisyklėmis, esate ES šalies klientas ir nusprendėte atsisakyti užsakymo, turite teisę grąžinti prekę. Tačiau tai galioja tik individualiems klientams, o įmonės neturi teisės atsisakyti. Taip pat nebereikalingi ar atidaryti prekės taip pat netinka. Šiuo atveju grąžinimo prašymą turite pateikti per 14 dienų nuo pristatymo datos.

Atvejis 4 : Jei perkamasis produktas turi „patenkinti arba grąžinti“ garantiją, suteiktą mūsų parduotuvėje, turite teisę grąžinti produktą, jei jis neveikia. Mūsų komanda reikalaus įrodymų. Šiuo atveju grąžinimo prašymą turite pateikti per 30 dienų nuo pristatymo datos.

Procedūra keitimui ar pervežimui atlikti

Norėdami pradėti keitimo ar pervežimo procedūrą, pirmiausia turite atsisiųsti mūsų formą iš šios nuorodos : https://bit.ly/3MsM7Zb

Šioje formoje būtina užpildyti visą informaciją :

  • Užsakymo data
  • Užsakymo numeris
  • Užsakymo bendra suma
  • Prekė, kurią norite pakeisti
  • Vardas
  • Įmonės pavadinimas
  • Gatvė
  • Miestas
  • Šalis
  • Pašto kodas
  • El. paštas
  • Telefono numeris
  • Taikomas bylos numeris (žr. tris skirtingus atvejus žemiau)

Toliau turite paaiškinti priežastis, dėl kurių prašote keitimo ar pervežimo, pavyzdžiui, jei produktas yra sugedęs arba neveikia (sutartiniai atvejai žemiau).

Tada turite pasirašyti ir datuoti formą. Šią formą, kartu su tapatybės dokumentu (asmens tapatybės kortele, vairuotojo pažymėjimas arba pasas), turite siųsti el. paštu į adresą contact@stopvarroa.com arba registruotu paštu į šį adresą:

Stop Varroa LLC
7209 Lancaster Pike
Suite 4- 1017
Hockessin, DE 19707
Jungtinės Valstijos

Po to mes jums pranešime per 48 valandas, ar jūsų prašymas buvo patvirtintas arba atmestas. Jei patvirtinsime jūsų prašymą, mes per 24 valandas jums išsiųsime prekes ir el. laišku gausite sekimo numerį. Atkreipkite dėmesį, kad gali būti papildomi pristatymo ir perdirbimo mokesčiai.

Skirtingi keitimo ir pervežimo atvejai

Atvejis 1 : Jei jūsų užsakymas atvyko sugedęs, jūs turite teisę į pervežimą. Norint tai padaryti, būtina su pristatymo kurjeriu sudaryti procesinį aktą pristatymo metu. Šiuo atveju pervežimo prašymą turite pateikti per 30 dienų nuo pristatymo datos.

Atvejis 2 : Jei jūsų užsakyme trūksta prekės, jūs turite teisę į pervežimą. Norint tai padaryti, būtina su pristatymo kurjeriu sudaryti procesinį aktą pristatymo metu. Šiuo atveju pervežimo prašymą turite pateikti per 30 dienų nuo pristatymo datos.

Atvejis 3 : Jei produktas nėra veikiantis, turi defektą ar gamybos klaidą, jūs turite teisę į pervežimą. Norint tai padaryti, turite pateikti konkretaus incidento įrodymą ir laikytis procedūros. Šiuo atveju pervežimo prašymą turite pateikti per 30 dienų nuo pristatymo datos.